Lidmaatschap

Het KITLV werd opgericht in 1851 als een Vereniging. Het bestuur van de Vereniging organiseert regelmatig activiteiten die gericht zijn op zowel leden als niet-leden. De activiteiten van de Vereniging zijn nauw verbonden met die van het Instituut en zijn gericht op zowel leden als niet-leden. Naast een jaarlijkse een ledenvergadering en lezingenmiddag worden ook regelmatig andere activiteiten zoals boekpresentaties, lezingen, filmmiddagen of presentaties worden georganiseerd. Wij nodigen individuen (geen organisaties/instituten) van harte uit om lid te worden van de Vereniging!
De voordelen van een lidmaatschap
  • Het gebruik van de KITLV collecties en alle andere collecties van de Universiteitsbibliotheek Leiden;
  • Een korting van 25% op KITLV publicaties van Brill Publishers in samenwerking met het KITLV;
  • De aankoop van Brill publicaties tegen sterk gereduceerde prijzen door middel van het MyBook programma;
  • De News Update Service: met de News Update Service blijft u op de hoogte van speciale acquisities, recente publicaties, workshops en lezingen, en andere activiteiten van het KITLV.

KITLV publicaties worden allen gepubliceerd bij Brill Academic Publishers in samenwerking met het KITLV. Alleen leden van de Vereniging KITLV kunnen deze boeken via het KITLV bestellen. Als aanvulling op de gebruikelijke korting op KITLV publicaties (25%) ontvangen leden deze korting ook op alle door Brill uitgegeven publicaties en kunnen leden van het KITLV ook een MyBook versie bestellen, zie informatie hieronder.

Brill’s MyBook programma geeft de leden van de Vereniging KITLV de mogelijkheid om een print-on-demand paperback exemplaar van het boek van zijn/haar keus te bestellen. Momenteel biedt Brill 3000 titels aan in het MyBook programma, maar dit aantal zal wekelijks worden aangevuld. Het MyBook programma is onderdeel van een breder initiatief om boeken toegankelijk te maken voor een breder publiek.

MyBook is een betaalbare paperback van een Brill publicatie voor persoonlijk gebruik. MyBook is printed-on-demand en heeft een universele omslag. Het is voor niet-leden niet mogelijk om deze boeken te bestellen en deze boeken zijn alleen via het KITLV te bestellen. De huidige prijs van een MyBook is € 30,25 inclusief BTW en exclusief verzendkosten vanaf het KITLV naar de klant. De ledenkorting van 25% is op deze MyBook publicaties niet van toepassing.

Lijst van titels MyBook: een selectie KITLV titels die beschikbaar zijn in het MyBook programma.

Leden kunnen kiezen uit:
Tarieven lidmaatschap 2021
  • Inclusief geprinte editie BKI (€ 65,00 per kalenderjaar)
  • Inclusief geprinte editie NWIG (€ 45,00 per kalenderjaar)
  • Lidmaatschap zonder geprinte editie (€ 33,00 per kalenderjaar)

Voor meer informatie, neem contact op met Ellen Sitinjak: [email protected]

Het lidmaatschap is geldig voor een jaar en wordt steeds automatisch vernieuwd. Om het lidmaatschap te beëindigen dient u Ellen Sitinjak voor 1 januari van het nieuwe jaar een email te sturen: [email protected].

Word lid

Wij verwelkomen individuen (niet instituten) om lid te worden van onze Vereniging. Klik hier voor het aanmeldings- formulier.

Lidmaatschapskosten 2021
  • Met een gedrukt editie van de Bijdragen (€65,00 per jaar)
  • Met een gedrukte editie van het NWIG (€45,00 per jaar)
  • Zonder een gedrukt tijdschrift (€33,00 per jaar)
News Update Service

Met de News Update Service blijft u op de hoogte van speciale acquisities, recente publicaties, workshops en lezingen, en andere activiteiten van het KITLV. U kunt ons ook volgen op twitter en  facebook.

Deel je mening en help ons! De Vereniging wil meer doen om haar doelstellingen te bereiken. Hiervoor vragen we jouw hulp, of je nu lid bent of niet. Deel jouw mening en ideeën door de enquête in te vullen en help ons Zuidoost -Azië en de Caraïben hoger op de onderzoeksagenda te zetten.